Ecker Gábor blogja - eckergabor.blog.hu
© Ecker Gábor, 2010-2012.
Creative Commons License

16,3 km

Mi mentünk:

18,01 km

Ezen a napon nem tettünk meg nagy utat: este 6-ra vissza kellett érnünk Sárvárra az esti misére, és előtte még meg is kellett mosakodnunk, tehát nem volt sok időnk.

Pecsételés a káldi kocsmában
Pecsételés reggel, a káldi kocsmában

A napot ott kezdtük, ahol az előzőt befejeztük: Káldon. Amíg a szülők elvitték az egyik autót a Szajki-tavakhoz, mi betértünk a kocsmába és lepecsételtük a füzeteket. Az autót a kocsma előtt hagytuk (ott mindig van, aki figyel rá), majd visszafordultunk és elindultunk a kéken - a jelzés ugyanis csak "beszalad" Káld központjába, megfordul, és az eggyel délebbi utcán már viharzik is ki.

Azoknál a tábláknál mentünk el tegnap
Ott, a gázvezeték táblái között mentünk el tegnap

Először erdőben gyalogoltunk, majd kiértünk a mezőre - itt először rossz irányba is mentünk: nem vettük észre, hogy a kék a szélén balra kanyarodik, nem pedig a közepén halad tovább.

Vissza a kékre

A kék jót akart: egy erdős részen vezetett (bár azon az úton is mehettünk volna, amin elindultunk) - itt is sok őzet láttunk. Végül elértünk egy magasleshez, ahol visszatértünk az eredeti földútra, és innentől Hosszúperesztegig egy hosszú egyenes következett a mezőn. Nem akarok végigmenni rajta nyáron, 35 fokban.

Visszatekintés Hosszúperesztegről
A hosszú egyenes, Hosszúperesztegről visszatekintve

Hosszúperesztegen ismét a kocsmában volt a pecsét, így megint csak ott álltunk meg. Egy kis pihenő után hosszú, monoton szakaszok következtek: először a főút mellett mentünk, majd letértünk egy nagyon egyenes földútra, ami elvitt a Szajki-tavak széléig.

Út a Szajki-tavakhoz

Az utolsó rész már jobb volt: valamennyire a tavak mellett vezetett, és végül beért az üdülőövezetbe. A többiek ennek az elején megálltak pihenni, de én már el akartam érni a végére, így továbbmentem.

Az egyik Szajki-tó a strandról

Amikor megérkeztem a pecsételőhelyhez, lementem a strandra és lábat áztattam, amíg a többiek megérkeztek, majd egy jégkrém/fagyi után visszaindultunk a szállásra.

Itt áztattam lábat

Miután mindenki hazaért, megfürödtünk és elmentünk misére a sárvári templomba, utána pedig vacsorázni a Várkert étterembe.

Már csak egy rövidebb szakasz maradt, Ötvösig.

Következő nap »

---
Nincs hozzászólás • Címkék: túra kéktúra szajki tavak káld hosszúpereszteg

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.